Tuesday, October 12, 2010

PENGSAN!!!

assalamualaikum..
hari nie keluar agak lewat ke kuliah..tapi waktu sampai tu, kelas memang masih kosong..dan sedikit terkejut ya kerana anis and the gang awal dari biasa..weeweee..
kuliah pertama anatomy..best2..
disebabkan pagi masih muda remaja, aku sangatlah fokus dan semangat..
tapi beberapa jam kemudian, tiba2 kepala aku jadi melayang..pandangan gelap dan tidak semena2 buumm jatuh ke bawah..
yang aku dengar hanyalah kawan ku disebelah..
"excuse me proff, someones fainting,"
dengan penuh relaks proff datang ke arahku dan memberikan rawatan kecemasan..
aku terjaga tapi masih lagi2 separuh sedar..aku tetap juga mendengar kuliah kerana semangatku masih ditahap highest level..silalah berbangga!!
kuliah anatomy dua jam diganti dengan kuliah physiology..
dr. laila memang seorang proff yang sangat bersemangat dalam apa jua hal..
sekali lagi, pandanganku berpinar2 tanpa sebab dan kejadian sama berlaku lagi..aku terjatuh ke bawah..
dr. laila pula memberikan rawatan susulan..setelah sedar,beliau memberikan kata2 semangat untuk(nasihat) semua pelajar supaya mengambil sarapan sebelum ke kuliah..
ha, dukturah macam faham jer, disebbkan nak kejar trenco punya pasal, harap bancuh air jer, minum idok juge..wee2..
kerana tidak tahan, aku mengambil langkah bijak untuk pulang ke rumah sewa waktu kuliah biochemistry..yey balik awal!!*lompat ribena*
terima kasih kepada semua kawan2 yang sudah membantu aku dan maafkan aku kerana susahkan semua orang..

PERHATIAN:kisah ini adalah kisah benar yang terjadi pada seorang pelajar. tetapi, pelajar tersebut bukanlah penulis blog.beliau yang dimaksudkan adalah seseorang yang mempunyai nama yang sama dengan aku..mari berdoa semoga kita diberi kesihatan yang baik dan sejahtera hendaknya..aku hanyalah seorang pemerhati dan belajar sikit2 dari dukturah..weeweee


p/s:asma(kawan arab) bagi mesej arabic, ciyes tak paham beb! tolg translate..

No comments:

Post a Comment