Saturday, October 23, 2010

Bye2 gang..

Assalamualaikum..
aku rasa nak berjanji something la..tapi bukan dekat kalian2.nak janji dekat diri sendiri je.
kalau janji dekat diri sendiri tak ada masalah bila aku 'broke my promise' kan.heee..
tapi tak nak macam tu, nak buat betul2 nie.jadi silalah ambil perhatian kepada sesiapa yang perlu memerhatikan.hmmm....
pertama sekali, tak nak dah ambil tahu pasal facebook..lantak la dia.biar dia terkubur dekat situ.nak biasakan diri untuk tak berfb.kalau tak, sampai musim exam baru nak berhenti kan susah tu??jadi, wajibla ada latihan intensif kan.mulai beberapa minit selepas blog ini ditulis, tak nak dah kawan dengan fb.nak jadi kawan setia buku2 pula.buku lagi bagus kan3?tapi2,kalau ternampak nama aku kat online box tu,anggaplah aku benar2 tension dan sedang mereleasekan ia.*smile*.serius balik!
kedua sekali, tak nak dah typing myping di sini.walaupun macam sedih nak berpisah dengan suka suki suku, tapi terpaksa la juga.daripada rezult aku suku,lebih baik suku benda nie.nak biarkan dia bersawang jap.tak nak post hari2.kalau ada event yang best pun,tak nak cerita kat sini.nak cerita dekat telefon jer.biarlah blog nie bersawang sekejap.bila2 aku bersihkan balik.sebab nak menaip memanglah ambil masa sesaat dua.dan sesaat dua tu mungkin aku boleh guna untuk tulis nota.jadi,tak nak bazir masa sebab time is precious.and nothing in this world is mine except time!cuma nak cek shoutbox je kot2 ada kawan baru kan.jadi,aku suka meraikan kawan2 nie.mungkin aku akan menulis semula dalam sebulan dua lagi.eh tak boleh sebab bulan satu nanti exam.jadi selepas bulan satu.tapi,kalau tiba2 ternampak entry selepas entry nie,anggaplah aku sakit tangan dan perlukan senaman ringan.*senyumlebihpanjang*..
itu saja untuk kali ni, aku nak menjadi orang yang bersemangat waja.tak mau main2 lagi.datang sini nak belajar kan fathimah?!jadi, silalah buat gaya nak belajar sikit.jangan mengada2 nak online banyak2.sian kawan2(buku) yang setia+sejati.semoga kau akan berjaya di dunia dan di akhirat fathimah sayang yang diberkati ALLAH.amin..

p/s:tak apa kan nak online untuk tahu perkembangan IFF??*muka nak bengang*

No comments:

Post a Comment