Monday, October 18, 2010

gadis nakal..

asslamualaikum..
semangat tak aku balik2 kuliah terus posting..ye, memang la terlebih rajin..
seperti yang aku janjikan pada diri aku lama dulu, aku nak memiliki sebatang sugi..akhirnya berhasil juga aku mendapatkan tadi..hehehe...
murah saja, satu batang, 3genih aja..tanpa segan silu, ambil yang saiz sederhana..sementara tunggu baki, kawan2 pula sibuk nak cari barang deme.tadi aku sibuk deme taknak!!!weeweee~~
sementara deme menjenguk barang2 yang sesuai untuk deme, aku pula tertarik dengan sekotak kotak nie (apa ayat nie?) yang ditunjukkan oleh kawan aku..hidu2..wah sungguh wangi..aku terus hidu dan hidu dan hidu..kawan aku pula dah pergi mana-mana..
tiba2 psss...psss..panggil seorang pemuda arab..*Psss adalah pangilan untuk orang tak dikenali..
aku pun pandang..tiba2 senyum2 kat aku..bajet aku tergoda sangat la tu..aku pun teruskan dengan kotak yang wangi tu..psss2 lagi..kali nie sudah buat isyarat apa pula aku tak tau..
aku panggil kawan aku..seram dowh waktu tu..
tiba2 kawan aku pandang kotak tu dan cakap, weih nie shisha la weih..
sumpah la patot arab tu pandang aku semacam jer..dah la time aku hidu tu sampai terangkat2 hidung..mesti dia ingat aku gian ke apa je..*seram*
sumpah memang lari terus tak pandang belakang dah..nasib baik dah ambil baki dan memiliki kayu sugi..haha macam tension sangat je sampai hisap shisha *peace*..ngengngeng..
nota kaki:kawan aku yang menjebakkan aku dalam gejala xbermoral nie..jangan salahkan aku *innocent*
nota kaki lagi:sarung lengan juga sudah dibeli..(sila jaga aurat anda fathimah sayang yang diberkati Allah)
nota kaki lagi lagi:tak jumpa paper klip..nak2 sangat2..

p/s:fathimah tercintak, sila buat kerja!

No comments:

Post a Comment