Saturday, July 31, 2010

Ini untok kamo SHA...

hwaaaaaaaaaaaa..........................
aku sudah bersalah sama seseorang..dan orang itu telah menyalahkan aku dan aku telah disalahkan. aghhh, semuanya salah salah dan salah..
Jadi, aku mintak maap dari kamo..harap kamu memaafkan aku dan aku dimaafkan..

ros kuning untok sha..


hwaaaa.................*air mata sangat laju*
aku janji xnak buat lagi..*kot*
oh tidak, aku btol2 tak akan buat lagi..*sila pandang baik niat aku*
okla, macam mana kamu nak maafkan aku??
adakah aku tidak perlu bertunang? baiklah aku tak akan bertunang..sape2 nak kat aku, jom nikah teros....(ini sampingn)
oh, aku tidak tahu mau cakap apa..silalah tolong maafkan aku..
aku belanja kamu..nak3??
atau nak aku nyanyi..*lagu p.ramlee sedang didendangkan*

sumpah bukan aku..


SHAAAA.....maaf.maaf.maaf.maaf..

No comments:

Post a Comment