Sunday, August 1, 2010

calon untuk kak long

assalamualaikum kak long..(bukan kaklong xperlu jawb)..ngahha..
entry ini khusus untuk tontonan kamu.jadi sila ambil perhatian ya!
Mak dah mengamanahkan aku untuk mencari sorang calon SPM, eh calon menantu untuk mak ngan ayah daripada kamu, so aku tak nak menjadi anak yang derhaka..
juga memandangkan umur kamu yang sudah agak tua(kalau 22 tu tua la), aku sebagai adik merasa bertanggungjawab terhadap saudaraku,,kah3(bukankah adik kamu ini sangat baik? :P).
setelah tidak dapat tidur, aku menyenaraikan pemuda yang sesuai menjadi abang ipar aku..
1- kamu pernah cakap nak lelaki tua yang berharta: jadi, aku kecilkan skop kepada duda(40-45) tidak beranak,,maksudnya duda xada anak la..
2-kamu itu agak garang:lelaki itu mestilah lurus pekertinya dan boleh diarah..yang senang di arah adalah anak tengah,,
3-tinggi kamu adalah 146(i guest):lelaki berketinggian max 155 sudah cukup baik..ngahhaha..
4-kamu itu lulusan agama:penyanyi rock adalh yang cocok. tapi rasanya mak tak akan setuju, jadi kalau lelaki itu kerjanya pengurus besar sangat bagus ya..*evil laugh*
5-kita suka membaca:lelaki itu harus ada kedai buku
6-kamu itu tidak sibuk:lelaki itu wajib sibuk supaya dia tak balik kampung selalu..hwah3..
ini daripada aku: bijak, berkaliber, smart, handsome, tidak merokok apatah lagi drug addict, banglo sebijik, kereta sebijik, pengemas, pembersih, sopan santun, bergaya, ad sense of humour and so on..
kesimpulannya: lelaki anak tengah, seorang duda tanpa ank, umor 40-45, tinggi antr 148-155, usahawan berjaya yang sangat sibuk mengurus bukunya handsome+smart+bergaya+pengemas+pembersih+sopan+humorous silalah datang berjumpa saya untuk ditemuduga..
kakaka..
tarikh tamat 24jam selepas entry dipost..
sekali lagi kak long, kamu sangat dilarang untuk marah kepada aku yeah!hwaah3
p/s: kepada kaknyah, jika ingin menambah, dialu2kan..wakakaka..

No comments:

Post a Comment