Saturday, July 3, 2010

DUA PERKARA..


Perkara pertama:

Akhirnya, aku dah jumpa lagu inteam yang baru tu..hahahaha..saya sungguh gembira..
Betapa susah dan peritnya aku nak mencari lagu tu, tekan sana tekan sini tidak juga jumpa2..
akhirnya pagi tadi barulah aku jumpa bahagia,,he..(poyo tak?)..baru aku teringat aku masih belum menggunakan khidmat youtube yang sangat femes tu..hmm,,berkurun aku cari lagu tu, akhirnya sampai gak kat tangan aku time kasih kepada youtube kerana sayang sama aku!

Perkara kedua:

Beberapa ahri lepas, sekolah mak aku, Sekolah Sultan Idris Shah II telah mengadakan hari kantin..aku suka hari kantin..suka sangat..boleh makan2 dan lepak2..mak belikan apa tu namanya..saktam?laktam? ntah apa2 la tapi aku lagi suka panggil sambal mangga..sungguh sedap nyam3..yang membuatkan aku sayu, terigat kenangan manis sewaktu hari kantin waktu aku tingkatan 5..tema gerai aku, Euro al-Hazen..yang best bukanlah nama dia tapi bila kelas aku dinobatkan sebagai johan n dapat sebijik kek coklat besar yang juga sangat sedap nyam3(iluvcake)..sungguh menggembirakan mempromote ais kremo makalele dengan emi..hmm,, such a sweet moment..i miss it..

saza..anis..nisa..dye





thanks to sir maha yang sudi meminjamkan jersey bola anak beliau..

p/s: akan diupdate

No comments:

Post a Comment