Thursday, March 17, 2011

ponteng kuliah!best la sangat..

assalamualaikum..

semalam 15hb mac 2011 member2 sekuliah semua dah start kelas. aku plak masih lagi tercongok kat mesia nie mencari bahan sendiri..woohaa..ada sedikit tension dan jeles di situ *sigh*
walaupun aku nie pernh beberapa kali ponteng kelas termasuk lah di sekolah menengah dulu,, tapi tidaklah sehebat dan segagah nie..kenapa hebat??sebab aku ponteng mungkin hampir seminggu.. kenapa gagah??sebab aku ponteng bukan subjek bahasa melayu atau est(ok pernh ponteng kelas nie),,tapi subjek yang memang tahap super killer!harap2 aku tak terbunuh atau terpengsan..weee
untuk subjek anat, boleh la aku cover dengn doktor abduh yang best tuh..tapi macm mana degn fisio?biochem?histo??omoo...
jadi dengar kata2 semangat nieh..
yer, setiap sesuatu tu pasti ada hikmah di sebaliknya. Allah mahu aku lebih tekun dan lebih mengingatinya dan lebih banyak bergantung padaNya. setiap kesukaran itu adalah pahala. semakin sukar, semakin banyak pahala. cemburu?biarkan cemburu itu bersarang andai ia membawa kebaikan kepada aku dan teman2ku..menuntut ilmu itu suatu kewajipan dan kebajikan.ikhlaskan hati kerana Allah pasti Allah menghulurukan bantuan yang tak terhingga..
don't pull back but push yourself!life is not easy, but believe it is not that hard. there is always difficulties but remember Allah is there for you..this may be big but Allah is the biggest!!!
fathimah,, fighting!!

firman Allah: ingat lah hanya dengan mengingati Allah jiwa akan menjadi tenang!

nota kaki:macam kaku bila ingat final tinggal dua buln lagi..hrr
nota kaki lagi:belajar di internet best jugak!

p/s:kawn2,, sudi ke bantu aku?

No comments:

Post a Comment