Friday, March 4, 2011

budak syaaban?!

assalamualaikum,,
ini salah satu dari application di FB. saje nak cuba sebb asyk2 tgk yang masihi saja kan?! jom kenal aku,,wee~~~




hahaha,,sesape yang kenal aku dari kecik sampai besar memang akan nak termunth terkencg terberk pun ada. hakikat yang sebenar,memang la aku budak baik (macam bagus?!) tapi tak lah baik sangt kelakuan aku sebab ada jugak yang pernah kena penerajang aku,,tak lah terlalu bersopan santun dalam berbahse sebab ade jugak yang terhiris hatinya dan sbg manusia kadang2 terlepas jugak 'harsh word' dari mulut aku nieh (opp,,sori)..dan nak kata semua org sayg pun xjugak sebenarnya..yelah,,sebab bila kita dah jadi budak baik nie(suka hati nak perasan) ramai lah yang iri mendengki. jadi, aku nie tak lepas lah dari dibenci..
tapi insyaallah 'masa dewasanya akan berjaya dalam semua kerjayanya dan mudah mendapat rezeki' akan menjadi kenyataan..termasuk lah masa yang baik, ilmu yang baik, kerja yang baik, keluarga yang baik..ah,,semua baik2 lah untuk budak baik..kikiki,,

nota kaki:cuma berdoa supaya jadi yang terbaik,,jagn salah fahm..
nota kaki lagi:kenali diri untuk halusi peribadi.

p/s:jangan percaya sangat yer,,sekadar memotivasikan sudah!

No comments:

Post a Comment