Thursday, March 10, 2011

ikot suka nak tajuk ape..

Assalamulaikum..

hah,,betul-betul ikut suka kome la nak bagi tajuk apa untuk entry kali nie..
alhamdulillah semalam sudah selamat menguruskan hal2 untuk visa. macam tapahhape jerk, dulu aku xbagi gambar tapi dia kata dah lengkap. tiba2 bagi mesej suruh aku hantar barang2 yang tak selesai..tapi tak apalah bukan jauh mana pun ipoh tuh..
terima kasih yang tak terhingga kepada sepupu aku yang dengan baik hatinya sudi memandu kami (aku dan ustaz Q) ke ipoh..ha, aku nie memang suka sangat menyusahkan orang lain..
sebelum balik, singgah pula pejabat agama sebb masih blom dapt duit flight lagi. tapi sebb ramai sangat dan penat turn naik tangga aku pulang dengan hampa.. tapi,aku tak sengaja tercerita benda lain pula dekat ustaz Q..pabo2
dalam perjalanan pulang tuh, singgah di R&R sg perak, tapi tengah renovate. baru cadang nak belanja sepupu dan ustaz Q (sebb ustaz Q dah tolg byr duit minyk)..huhu..dua2 pihak tak ada rezeki..weee~~
tup2 ustaz Q pulak belnja aku dan sepupu makan burger *malu*,,
terniat pula nak bagi duit kat sepupu bila dah sampai rumah nnti..malangnya na dekat2 sampai tuh tertidur la plak. jadi tengah2 mamai tuh terambil semua baki yang sepupu bagi (ces,,alasan semata2).ingatkan nak kena marah dengan mak dah,,tapi mak kata nanti mak pergi bagi..yooha!!

nota kaki:tiket tak confirm lagi

p/s:nanti2 boleh mintak tumpang lagi.. (ha gedik!)

No comments:

Post a Comment