Saturday, September 25, 2010

indonesian? siamese? chinese?

assalamualaikum..
untuk hari ni, aku bersama kawan2 pergi ke markaz pas opss...markaz aqm untuk program masak memasak..oleh kerana geng bait aku cuma perlu potong memotong saja jadi tidaklah aku tension..ngee...
menu kami ayan goreng, sup sayur dan sambal yang tak pedas LANGSUNG ok!
nak beritahu, sayur kobis dia sangatlah besar..jauh jauh jauh lebih besar dari bola sepak..bola golf apatah lagi..
begitu juga bawang dia..dan ia sangat memedihkan mata..duduk sepuluh kilometer jauh pun mungkin terasa pedih jugak kot..kot la, tapi macam tak logik kan..jadi, silalah tidak percaya..
kemudian pulang kerumah untuk solat zohor, dan tertidur..bukan, saja nak tidur..
kembali semula selepas asar untuk makan2..
jumpa kawan baru..nak tau dia cakap apa??
"saya ingat awak indonesia atau thailand,"kata dia-yang-saya-lupa-namanya..
saya pulak buat2 senyum comel..
"untuk pertama kalinya,patut hang dapat anugerah. actually memang ada darah indonesia dan thailand"
dan memang darah yang mengalir tu dalam beberapa mililiter saja..ngeng!
begitulah ya, aku rasa aku ni memang banyak muka kot..sebelum nie pun ada kawan cakap muka aku macam cina..sangat lucu ya kerana mata aku bukanlah sepet pun..

p/s:tak ada benda nak tulis, gatal tangan nak tulis jugak..weee...

No comments:

Post a Comment