Saturday, September 18, 2010

good bye malaysia!!

Salam..


ini mungkin entry terakhir aku sebelum aku meninggalkan malaysia yang selesa..
tinggal beberapa jam lagi aku akan memenuhkan perut EGYPTAIR flight..huk..
tinggal beberapa jam lagi aku akan meninggalkan kawan2 aku tercintak!moge2 kome bahgia selalu..
dan, akan terjadilah episod duka kepada blog aku yang mungkin akan disawankan oleh tuannya ini..haha..begitu juga fb..mungkin tidak akan bertukar statusnya untuk beberapa ketika..
juga, tidak dapat bermesej-mesejan lagi bersama teman..
akantetapi, janganlah kalian riso yerk, sebabnya aku telahpun mengornbankan kredit aku dengan banyaknya untuk menelefon kome..mungkin ada antara kome yang telahpon mendengar suara aku yang ala2 merdu ni kan..(silalah jangan tersenyum sumbang ok!)
kepada IZZAH, PARTNERku, NISA aziz, SHU, NANA, silalah tunggu aku punya sayonara call ok..*sebak*


so, marilah kita tidak sedih atas perpisahan nie..


jadi, dengan penuh rendah hatinya, aku mohon maaf kepada sesiapa yang pernah aku kecilkan hatinya tersentuh jiwanya..mintak halal sumer benda..
doakan kejayaan aku di perantaun dan kuat menghadapi orang2 arab..sabar merasa panas gurun, tabah merasa musim dingin melampau dan gatal2 badan..ngee...
semoga kita semua berjaya dalam bidang masing2 kawan2ku..jika kalian ingin berkahwin, silalah tunggu kepulanganku dahulu ok..lekluh..aku baru 25 waktu aku blik..ha..jangan gelojoh sangat..



Waaaa...aku Insyaallah akan rindu sama ikan goreng cicah sambal belacan, juga2 ikan2 kecil di akuarium dan kucing yang selalu kena marah dengan aku..mak ayah??usah ditanya loh....
juga insyaallah akan rindu untuk drive dan bawak moto keliling kampungku permai..
baiklah, barang2 aku banyak yang masih belum berkemas..pergi dahulu..
sila ingat isi penting entry ni
:maafkan aku
:halalkan semua
:doakan aku tabah di negeri orang
:doakan kejayaan kita BERSAMA dalam berkatNYA



p/s: kepada sesiapa yang bateri fonnya telah habis, sila cas dan tunggu panggilanku ok?!
:yang berkenaan, jumpa di mesir yeah!

No comments:

Post a Comment