Saturday, May 7, 2011

aku ibu malang ke??

Assalamualaikum..

cinta hati buat konsert..sedih dowh tak dapat nak tengok..takpe2 next time!ngeee
anak kedua aku sakit..biasa dia boleh cergas ke sana kemari tiga hari,,sekarang nie tak sampai sehari buat kerja sikit dah rebah..hwaaaaaaaa sian anak aku..sian aku jugak!!!dah la asyik2 pengsan jerk..tolong sihat anakku..si sulung pula nampak lemah sangat minda dia sekarang nie..susah sangat nak membaca..walaupun kadang2 rasa nak bagi penendang penyepak tapi sabar jelah..anak kot...ingat nak bawak pergi jumpa pakar dah, tapi ada masalah pula. kesiannya dia,,aku lagi kesian. nak merawat dua-dua tu bukan senang. mau ribu ringgit..sabarlah wahai aku..n u my handset n lappy..please behave ok?!ingat aku ada banyak duit ke nak belik yang baru..oh,,please.....

nota kaki:serius tak ada studen egypt yang pandai format komputer??
nota kaki lagi:aku takkan buang duit DSLR aku untuk handset.no3!!!

p/s:jaga anak2 kome baik2

No comments:

Post a Comment