Friday, November 26, 2010

Muhammad Isyraf fathi

assalamualaikum..
kembali bersua dalam suka suki suku.disebabkan aku mengambil keputusan drastik untuk potong wireless kat umah inilah akibatnya ye..
lama terpisah dengan internet..otak pon dah berkarat tanpa informasi(budget macam aku tengok berita online)..hehe.so, pinjam broadband dibah (tujuan asal nak jawb exam)
disebabkan rindu mati kat blog nie dan tahap kegembiraan yang melampau, aku cepat2 nak tulis entry baru nie..
MUHAMMAD ISRYRAF FATHI..


siapakah??ye..itulah anak saudara saya yang comel macam saya*goyang badan*
anak lelaki kepada abang saudara saya dan isterinya.tahniah lah kepada mereka!
walaupun cuma anak saudara sepupu.tapi kehepian aku nie mengalahkan macam dapat anak sendiri.saya cinta anak kecil!!!(siapa yang cakap saya gedik sangkat tangan?!)
hmm..tapi saya agak keciwak sebab nama beliau fathi..aku baru je nak berazam cari suami nama fathi..tup2 anak sdare aku amek nama tu dulu..xkan aku nak kawen dengn dy kan??jadi, aku pon mengalahlah..(ces, macam kompem dapat suami fathi)ngeeng..
doaku, moga dikau akan menjadi anak yang soleh dan patuh ibu bapa dan taat pada allah ye dik fathi..jadi baik macam mak sdare kau nie ok?!hehe..

nota kaki:mimpi dapat anak..haha
nota kaki lagi:exam anat

p/s:kak long cepat la kawen..
:fathi panggil saya yang im ok?!weewee~~

No comments:

Post a Comment