Wednesday, November 10, 2010

I'M GOING CRAZY!!!

assalamualaikum..
macam siot hari nie.daripada pagi, sepatutnya bangun pukul 12, gatal jaga pukul 4 walaupun alarm dah bunyi mengalahkan meriam.memang la rasa nak saman diri ini dengan menjerit sekuat hati.walaupun tahu dukturah nak buat oral anat tapi menggedik bermalas2an dan bergolek atas katil dengan begitu sedap sekali.macam mana winter nanti?nasib baik exam tersebut tak jadi.yeh yeh!
dalam lab anat, aku mengadu kat eiffa payah la belajar tak ada tulang.tulang yang aku tempah tu tak juga sampai2.serius tension dengan keadaan nie*sigh*nak tulanggg!!!nak3..then eiffa dengan baik hati kata nak ajar aku apa yang dr OB ajar..waah kredit to her. muah cup2
kemudian waktu nak solat asar, atil tegur cara aku pakai tudung..
"wah, macam solehah,"
"well3, idaman setiap lelaki,"
zatil-sentap dan sambung..
"kecuali dia,"
aku-hahahahaha..senget la, mesti la termasuk sekali(dikau mesti sedang bengang kan zatil?)
sambung cerita..
"zatil, aku serius tak suka dia, tapi kalau dia nak kat aku, aku nak kat dia,"
zatil-arhhh,,,,
dah nak solat!
nak telefon kakyong, tapi hilang pulak nombor..tension lagi..

untuk kali nie, peringatan kepada kawan2 aku yang aura nak kahwin dah meningkat naik walaupun dah tak boleh nak tinggi2 dah, lelaki yang baik untuk wanita yang baik, dan wanita yang baik untuk lelaki yang baik pula*smile*

nak usik zatil lagi2..
i'm free but not available..tapi untuk dia, boleh kot..hahahahahahahahahaha

p/s:jangan menggatal cik fathimah..dikau masih belasan..sheesh

No comments:

Post a Comment