Friday, October 7, 2011

saya tak sibuk sangat

assalamualaikum..

Hari nie malam jumaat. semua orang tahu lah, sibuk nak cakap. member2 lain semua dah bergerak ke h.10, saya je yang terjongok kat wisma a nie ha. tujuan asal duduk depan laptop buka internet nie sebab nak cari pasal rukun baiah. tugasan yang agak berat untuk saya bagi minggu nie. serius, saya tak pernah tahu pun pasal rukun baiah nie. so, rasa macam bagus juga lah kak ju (nama tipu semestinya) hadiahkan benda nie untuk saya. tapi tapi tapi, masalahnya, saya nie dah terlari dari jalan sebenar. tiba-tiba pula nampak suka suki suku tersuka pula nak menyemak. heeee. btw, kalau ada sesipa yang tahu sikit banyak tentang rukun baiah, beritahu lah yerk. saya ada google tadi, but most of the site just tell about the point in rukun baiah, so i absolutely not knowing the 'what' and 'why'..

kuliah dah mula penuh. minggu depan lebih penuh lagi. boleh jadi sampai rumah pukul enam. fuhh, tak tahu lah nak kejar maghrib time winter nanti macam mana. luckily, bas dah tak mogok dah. kalau tak, probably i'll have to stand at the bus stop like stupid sambil goyang-goyang kaki. waktu nak ke kuliah pun macam tu, waiting for the bus or tramco yang sayang ramsis dan rabaah lebih. then, masuk kelas pun kena marah dengan prof like a bad lazy girl yang kerjanya lewat ke kuliah. ceritanya, saya pernah lewat ke kuliah dan mujurlah hati dukturah sangat lembut waktu tu. walaupun pelajar yang awal sikit sebelum saya teruk kena hentam. hooo..

hujung minggu nie pula, saya perlu menghadirkan diri ke kolokium ilmuan yang terakhir. hooray! dapat sijil. nasib baik kau buat hari sabtu, kalau tak, kompem tak datang. heeee..

ok, see you on the next post..banyak kerja,,facebook panggil buku2 lain pun panggil jugak. belajar baik2 pejuang2 semua!!!

nota kaki:nota embryo hilang!
nota kaki lagi:saya tak sibuk sangat, ada yang lebih sibuk

p/s:pergi tidur

No comments:

Post a Comment