Saturday, January 23, 2010

today,the..

hmm...hari ni last(but not least) aku leh mengupdate aku pny blog seleps berhari-hari kemalasan bertamu..hu3..baru jer abis sembang ngan mak pasl duit oh duit..kesian kat mak ngan ayah besusah payah tok anak-anak demi nk membyr yuran yang bukan ckit...rase bersalah sangat2 coz xamek spa luh. bwu aku tahu skang npe mak ngn ayah beriye nak soh aku masuk..
tapi, demi tidak mahu memaksa aku, mak merelakn jua aku di m3x..ruper2nyer..i'm so sori mom dad..tak tahu sesush tuh khidupan dunia..aku jnji ngan diri ak..aku akn mcapai cita2ku..aku pasti boleh..Ya Allah bantulah hambamu..
tak ketinggalan mendenagar kisah-kisah cinta orang muda adek bradek bpak aku..huh..pnuh dugaan gak nak berhdpan ngn atok aku y bg2 tegs ngalahkan pengarah kolej mara kulim..he2..akhirnya berjaya jugak memikat dan dipikat..ehem3..tahniah kepada makco n ayahco, ayhnyah n maknyh, chik n chik zani, pakchu n makcu, chu n ayahcu n teristimewa my mak n my ayah..proud to be one of this family..semoga kita semua bahagia hingga ke syurga..
oh ya..kepada kaknyah yang sedg cbuk bermesyorat..gud lak 4evrything u do, as long as Allah bless u..marilah kita membangun bersama Islam..jangan takut jangan gentar, keadilan n kebenaran memang xnnmpk tapi ader..n aku pasti kamu adlh salh sorang yg tlh dpilih Allah tok mbuka pin2 rahsia di jalanNya..percaya r cakap adikmu nieh coz klu kamu xcye aku kamu nak cye spe lagi?hik3..
to cipul..thnx 4 adding me as your ym friend..plik la sangat tetbe jer hang mengadd aku..xpe2 pepon smoga pshbtn kita berkekalan..rase rindu lah lak kat member taayah..bilakah lagi akn bertemu..hingga ujung usia, aku xkan lupa orang2 nieh..
Naddy za8 mar maneh siahsaad sarah pnie ilya miraradzi patnerselamernyer dye ehha aimi sya pkah n all hazen members n batchof44..lap u so badly!!!

1 comment:

  1. ....thnx my dear..
    kalah dalam prk...=/
    but it doesn't mean kalah dalam perjuangn menegakkan islam..kerna islam pasti akan tertegak.. semoga kter same2 terpilih menjadi mata2 rantai perjuangn islam..perjuangn itu ni'mat yang tiada nilainya,,,.

    ReplyDelete