Wednesday, April 18, 2012

Assalamualaikum,,
selawat dan salam buat Rasulullah s.a.w keluarga dan sahabat baginda.

sebelum tu, rindu saya tak??hehe,, takde kerja tanya soalan yang dah sah-sah jawapannya.
Sekarang musim exam dan saya sangatlah seronok..sekarang juga musim orang cari tiket, dan saya sangatlah stress sebab kena fikir masalah tiket yang tak ada satu berkenan di hati. mungkin harus pergi ke tahrir sendiri. oh, sungguh tidak sabarnya daku ingin pulang ke desa dan makan keli banyak-banyak, melantak tilapia dan hirup sup ketam sampi kering.

Tahun ini merupakan tahun yang agak perit untuk saya. haha. ok, saya memang suka gelak walaupun benda pahit dan perit. Ya, walaupun hidup ini sangat sulit, harus beri senyuman kepada sesiapa jua. Berdoa sungguh-sungguh semoga kepahitan dari awal tahun ini berbuah bahagia di hujungnya dan lebih indah lagi kalau diberi syurga. itu semua perlu sabar dan ikhlas yang tinggi cik fathimah. ya, semoga Allah beri saya sabar yang banyak!

banyak yang mesti di'cover' dalam masa beberapa minggu ini. moga Allah beri bantuan yang tak terhingga. doakan saya ya semua!


nota kaki:lebih pening cari tiket daripada cari jawapan physio!

p/s:hati-hati terbang!

No comments:

Post a Comment