Monday, July 4, 2011

june story..

Assalamualaikum

walaupun dah masuk bulan julai tapi aku nak cakap pasal jun.

Sepanjang bulan lepas, banyak sangat benda yang terjadi kepada aku.suck? sikit2 la. First, a few weeks ago, i realized something in my spit. yes, darah. i got bloody spit and that worried me damn much. the first thing came to my mind was 'am i having cancer?'. ok, aku risau sangat waktu tu sampai tak tau nak buat apa. then, aku pun mencari2.
kalau bloody spit, it must be related to git. then, aku fikir tak pernah pula yang aku hilang selera makan, makin galak aku melantak snicker adalah.dan3, kenapa badan aku makin naik jer. tak apa. then, i wait for another day. ya, dah hilang.pastilah sangat lega. so, don't jump to conclusiin. conclusin bukan main-main pula tu. aku rasa it might be slight inflammation somewhere in my git.
second, biochemistry really driving me crazy. aku tak tahu telinga nie ada masalah pendengaran atau aku yang bermasalah tak nak dengar cakap orang. huh! semoga Allah bantu aku.
third, i just got a news (cop nie julai punya). and it surprised me a lot. Semoga Allah menyatukan hati-hati kami di atas jalanNya dan mengeluarkan kami dari segala permasalahan.

hah, cerita jun banyak jerk. tapi tak larat nak type lah. besides, tak kan semua benda aku nak cerita. i just need somewhere to relief dan belasah blog la apa lagi.

nota kaki:Exam untuk subjek kritikal-la-sangat dah habis. lega. seronok. tu je!

p/s:bersabarlah wahai insan-insan yang telah di pilih Allah.

No comments:

Post a Comment